Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2013 19:34 - Страдания по село - сатира - Нонна Рибалко
Автор: bichkinja Категория: Поезия   
Прочетен: 960 Коментари: 0 Гласове:
2



СТРАДАНИЯ ПО СЕЛО                 (сатира) Превод: Мария Шандуркова   Щом вгледам се в пейзажа ни промишлен, високо от деветия етаж, тъгувам за селцето си и мисля – отдавна е забравено от нас.   Останаха там старци и старици, това, признаваме, че е навред! Колибите прегърбиха се всички... Аз моята продадох я добре!   Тревожа се, от мисли съм замаян и мойта скръб ще споделя в стиха! Аз мисля за селата и в трамвая, в метрото пък за пасища тъжа.   И в ресторанта пак се просълзявам – о, не, че превишил съм с алкохол, а че се питам, как ще наторяват овошките, щом вече няма тор!   В пазарите е блъсканица бясна – във Супер, в асансьор и в кафене! Да, в градовете стана много тясно – да поорем, добре  – ала без мен!   ДЕРЕВЕНСКИЕ СТРАДАНИЯ - сатира   Взирая на пейзаж индустриальный с балкона на девятом этаже, грущу я о своей деревне дальней, покинутой людьми давно уже.   Остались старики там да старушки, а это, прямо скажем - беспредел! Давно перекосились все избушки... Я вовремя свою продать успел!   Тревожно мне от мыслей невесёлых - я скорбь в стихах с народом разделю! В трамвае вечно думаю о сёлах, в метро о пышных пастбищах скорблю.   И в ресторане тоже льются слёзы - не оттого, что принял много доз, а оттого, что нет у нас навозу - чем овощ удобряют - вот вопрос!   На рынке, в супермаркете - повсюду - и даже в лифте - вечно толкотня! Да, в городе давно уж тесно люду - пахали б лучше - только без меня!    



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bichkinja
Категория: Поезия
Прочетен: 145683
Постинги: 103
Коментари: 111
Гласове: 442
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930