Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.02.2013 11:58 - Аз съм богата! Богата! Богата! - Олеся Радушко
Автор: bichkinja Категория: Поезия   
Прочетен: 1059 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Олеся Радушко ***Я богата! Богата! Богата! Превод: Мария Шандуркова   *** Аз съм богата! Богата! Богата! Разбира се, не със пари, а с ръцете на добротата, с милостта на хора добри.   Аз съм богата! Безмерно богата! Свита в пазвата на Христос! И възкръсвам от Божи обятия! От Неговата любов!   Но как ми е болно! Болно е, Боже! Душата си чувствам, боли... Че и Твоето тяло го глождят моите страдания зли.   СЛАВА НА БОГА ЗА ВСИЧКО! ПО НЕГОВАТА МИЛОСТ НИЕ ОЩЕ СМЕ ЖИВИ НА ЗЕМЯТА!   *** Я богата! Богата! Богата!
Не деньгами, конечно, -людьми.
Добротою чужою, руками,
милосердием людским.

Я богата! Безмерно богата!
Я за пазухой у Христa!
Я любовью Его объятa!
Воскресением спасенa!

Но как больно! Как, Боже, больно
понимать, что душой больна!
Что жестокие своеволия
мои -тело . Твоё гвоздят .

СЛАВА БОГУ ЗА ВСЕ! МИЛОСТЬЮ ЕГО ЕЩЕ МЫ ЖИВЫ ЗДЕСЬ НА ЗЕМЛЕ...
  Стихотворението е на 27-годишната руска поетеса, пострадала от аварията в Чернобил, която, в момента боледува от тежка неизлечима болест, срещана единствено 4 пъти в света.  


Тагове:   христос,   любов,   богата,


Гласувай:
6



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: bichkinja
Категория: Поезия
Прочетен: 145385
Постинги: 103
Коментари: 111
Гласове: 442
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930